HOME . FEEDBACK / TESTIMONI CLIENT . UPAH ASSIGNMENT . TUTORIAL .


UPDATE : 26 AUG 2023

Assalammualaikum ! Anda tak cukup masa buat exam ? Saya disini untuk memberi bantuan . Sekarang tengah musim exam bukan?

Saya boleh bantu anda menyempurnakan tugasan anda dengan sekelip mata, last minute ke, nak minggu depan ke, all in ya.

Saya berpengalaman dari tahun 2016 sehingga kini. Harga saya masih below market dan mampu milik, installment 3x pun ada!

No scam, you can save my num and see my DP. i have no team, lone ranger gais.

WHATSAPP NURULASSIGNMENT


BOLEH LIHAT LIVE UPDATE MELALUI INSTAGRAM, KLIK SINI ! INSTAGRAM NURULASSIGNMENT



Saturday, June 9, 2018

A quick update

Assalammualaikum 

Just to inform that Im still doing assignment to fill my free time . 

Sila whatsapp untuk maklumat lanjut , and pls pls , I dont entertain calls . 


-- 

Just to inform, saya tak ada turnitin account , thus pls provide your account to check . 

Please check assignment within 3 working days , any amendment will be entertain ONLY DURING THAT TIME . 

Pls jangan dah sebulan baru nak ckp , weh assignment ko ni taik ! K ? Saya bagi plenty of time to check , lepas sebulan nak check , melampau . 

Saya hanya buat assignment , bukan grammar gurus or have to do your checking . I tak buat assignment dah siap half , kena i sambungkan . Sbb this kind of things , serabut . 

I juga always advise my cust to check sbb I tak nak jadi your full guidance . Pls jangan nampak sgt with yr lecture . Put effort to check , okay ? At least .. i help you out . 

Once balance is given , case closed . No amendment will be entertain  . Jangan sebab nk assignment masa tu , terus bg balance . Ada salah sini tak check , I help you ok . 

Do not keep spamming me asking abt progress . Bukan tak boleh , but pagi mesej , petang mesej , kang malam mesej lagi . I have life kot ? And bukan assignment you je I kena buat , and  I need mood... pls . Jangan ruin my passion :) 


Whatever it is , terima kasih pilih saya . Semoga Allah mudahkan urusan kita semua . 

No comments: