HOME . FEEDBACK / TESTIMONI CLIENT . UPAH ASSIGNMENT . TUTORIAL .


UPDATE : 26 AUG 2023

Assalammualaikum ! Anda tak cukup masa buat exam ? Saya disini untuk memberi bantuan . Sekarang tengah musim exam bukan?

Saya boleh bantu anda menyempurnakan tugasan anda dengan sekelip mata, last minute ke, nak minggu depan ke, all in ya.

Saya berpengalaman dari tahun 2016 sehingga kini. Harga saya masih below market dan mampu milik, installment 3x pun ada!

No scam, you can save my num and see my DP. i have no team, lone ranger gais.

WHATSAPP NURULASSIGNMENT


BOLEH LIHAT LIVE UPDATE MELALUI INSTAGRAM, KLIK SINI ! INSTAGRAM NURULASSIGNMENT



Monday, September 9, 2019

SLOT ASSIGNMENT SEPTEMBER TELAH DIBUKA :D

Salam haii ! 

ANDA MENCARI .... 
  • upah buat assignment oum 
  • upah assignment oum
  • upah assignment
  • upah buat assignment oum 2018
  • service buat assignment
  • servis buat assignment??? 

 
Semester September telah dibuka bukan? 

Jika anda berminat menggunakan perkhidmatan saya, sila whatsapp ke +61073346402 . 

Saya telah berpengalaman membuat assignment sejak 2016 , alhamdulillah so far belum ada lagi isu penipuan , assignment tak dapat dan lain lain. 

Moto saya adalah melakukan assignment dengan sesungguhnya dan membantu <3 

WHATSAPP KE +61073346402 

Slot akan ditutup sebaik sahaja cukup 15 assignment atau bulan pertama semester. 
 
Pesanan : Berhati hati dengan upah assignment yang terlalu murah, sebab ada customer nak yang murah, tapi bila nak dateline, "Nurul, boleh tolong ke? Orang tu tk bg assignment."

Tak dapat den nak nolong. Ini betul tauu. Bukan saja2 cakap , mmg sll jadi mcm ni. Nak murah, nak murah , last last kena tipu .... saya dah full masa tu :/


No comments: