HOME . FEEDBACK / TESTIMONI CLIENT . UPAH ASSIGNMENT . TUTORIAL .


UPDATE : 26 AUG 2023

Assalammualaikum ! Anda tak cukup masa buat exam ? Saya disini untuk memberi bantuan . Sekarang tengah musim exam bukan?

Saya boleh bantu anda menyempurnakan tugasan anda dengan sekelip mata, last minute ke, nak minggu depan ke, all in ya.

Saya berpengalaman dari tahun 2016 sehingga kini. Harga saya masih below market dan mampu milik, installment 3x pun ada!

No scam, you can save my num and see my DP. i have no team, lone ranger gais.

WHATSAPP NURULASSIGNMENT


BOLEH LIHAT LIVE UPDATE MELALUI INSTAGRAM, KLIK SINI ! INSTAGRAM NURULASSIGNMENT



Saturday, June 17, 2023

Upah Assignment Telah Dibuka !

Assalammualaikum. 

Hi , nama saya Nurul Hidayah dan saya telah berpengalaman membuat assignment sejak tahun 2016, dan tahun ini merupakan tahun ketujuh saya bergelumang dengan bidang ini.

Saya merupakan pembuat assignment yang dipercayai dan trusted, buktinya saya menggunakan no telefon personal untuk urusan perniagaan, cik dan encik sekalian boleh whatsapp saya untuk melihat profil . 

Kelebihan saya ; 
  • Sudah berpengalaman buat assignment sejak tahun 2016.
  • Pembuat assignment yang dipercayai, tiada isu penipuan, tiada isu hilang dari radar. Kalau saya ada salah, saya akan cuba sebaik untuk recover 
  • Slot saya limited. Setiap sem OUM , biasanya hanya 8-10 assignment atau 10-15 customer sahaja. 
  • Bulan selain OUM, selalunya satu bulan tu ada 4-5 assignment sahaja saya ambil 
  • Berpengalaman buat THESIS, dan term paper. 
  • Saya juga sudah melakukan servis exam ( T&C applied ) 
  • Boleh membantu melakukan google form untuk 500 responden juga. 

Oh ya. Testimoni saya ada disidebar, testimoni latest boleh whatsapp ok. www.wasap.my/60173346402

upah assignment murah
upah assignment OUM 
upah assignment dipercayai 
upah assignment 2023
upah assignment 2022
upah membuat assignment
upah buat assignment
upah assignment paling murahhhh 

No comments: