HOME . FEEDBACK / TESTIMONI CLIENT . UPAH ASSIGNMENT . TUTORIAL .


UPDATE : 26 AUG 2023

Assalammualaikum ! Anda tak cukup masa buat exam ? Saya disini untuk memberi bantuan . Sekarang tengah musim exam bukan?

Saya boleh bantu anda menyempurnakan tugasan anda dengan sekelip mata, last minute ke, nak minggu depan ke, all in ya.

Saya berpengalaman dari tahun 2016 sehingga kini. Harga saya masih below market dan mampu milik, installment 3x pun ada!

No scam, you can save my num and see my DP. i have no team, lone ranger gais.

WHATSAPP NURULASSIGNMENT


BOLEH LIHAT LIVE UPDATE MELALUI INSTAGRAM, KLIK SINI ! INSTAGRAM NURULASSIGNMENT



Friday, July 21, 2023

Assignment Kajian Penyelidikan / Research Methodology .

Assalammualaikum haluu gais. 

Apa khabar ? Just a quick short one, saya berpengalaman membuat assignment dari tahun 2016 hingga kini. Saya mengambil upah assignment sebagai part time dan sangat aktif since then. Sehingga kini, saya telah melakukan ribuan assignment untuk pelajar dari pelbagai universiti. 

Kenapa awak perlu upah saya ?
  • Harga yang berpatutan 
  • Rate harga saya daripada RM250 - RM350 untuk setiap 10 page / 2500 words - 3500 words
  • Saya berkerja seorang diri, no scam
  • Saya menggunakan no telefon personal, di mana saya meletakkan gambar sendiri
  • Saya tiada team ,awak hanya berurusan dengan saya sahaja. 

Oh ya.. selalunya harga research methodology / proposal, mahal kan ? Boleh cecah RM500 kdg2, saya ada buat special price ni!! Boleh whatsapp utk maklumat lanjut ya ! :)

Setiap assignment akan diiringi dengan laporan turnitin untuk menentukan plagiarism, jadi tiada kerisauan disitu. 

Oh ya. Testimoni saya ada disidebar, testimoni latest boleh whatsapp ok. www.wasap.my/60173346402

upah assignment murah
upah assignment OUM 
upah assignment dipercayai 
upah assignment 2023
upah assignment 2022
upah membuat assignment
upah buat assignment
upah assignment paling murahhhh 

No comments: