HOME . FEEDBACK / TESTIMONI CLIENT . UPAH ASSIGNMENT . TUTORIAL .


UPDATE : 26 AUG 2023

Assalammualaikum ! Anda tak cukup masa buat exam ? Saya disini untuk memberi bantuan . Sekarang tengah musim exam bukan?

Saya boleh bantu anda menyempurnakan tugasan anda dengan sekelip mata, last minute ke, nak minggu depan ke, all in ya.

Saya berpengalaman dari tahun 2016 sehingga kini. Harga saya masih below market dan mampu milik, installment 3x pun ada!

No scam, you can save my num and see my DP. i have no team, lone ranger gais.

WHATSAPP NURULASSIGNMENT


BOLEH LIHAT LIVE UPDATE MELALUI INSTAGRAM, KLIK SINI ! INSTAGRAM NURULASSIGNMENT



Monday, October 24, 2011

25 Things Random Giveaway by Penmerah.com



Assalammualaikum.Malam tadi baru join contest, hari ni join lagi thanks to > her <

Hari ni, dengan rasminya aku launching 25 barangan untuk Random Giveaway buat kawan – kawan blogger. Barangan yang termasuk dalam 25 list tu? Okey, aku listkan antaranya laaa kan.

IMG 1208 25 Things Random Giveaway by Penmerah.com

IMG 1211 25 Things Random Giveaway by Penmerah.com

DSC 01151 25 Things Random Giveaway by Penmerah.com

DSC 0109 25 Things Random Giveaway by Penmerah.com

1. Barangan Kosmetik Stage

2. T Shirt Lelaki

3. Baju Perempuan

4. Barangan penjagaan muka perempuan dan lelaki

5. Perfume

6. Pendrive bentuk Canon dan Nikon

DSC 0697 25 Things Random Giveaway by Penmerah.com

So, setakat 6 barangan aje aku listkan. Untuk top referral sepanjang kontest ni berjalan, aku bagi hadiah yang agak besar iaitu Mp3 Sony dan kalau yang rajin komen entri pulak, setiap minggu aku akan bagi hadiah wang tunai aje la. Tak larat dah aku nak mencari barangan lagik. Muahahahahaaa.

Macam mana nak join:

1. Buat entri dengan ”25 Things Random Giveaway by Penmerah.com”

2. Kena la follow blog Penmerah.com. Muahahahaaa.

3. Copy banner comel tu dan letak dalam entri untuk join Random Giveaway.

4. Tag kawan – kawan minimum 3 orang aje. Nak tag ramai pun boleh takde masalah.

5. Dah siap entri, tinggalkan link entri tu kat ruangan komen bawah nanti. Semoga tuah menjadi milik korang ye!

Tempoh Kontes : 21 Oktober – 10 November 2011

jum join ramai ramai . i loike.Muahhh..

Tag :
Qila
Rainaa
Aisyah


sorry kalau awak tak suke saya tag awak.=.='

No comments: