HOME . FEEDBACK / TESTIMONI CLIENT . UPAH ASSIGNMENT . TUTORIAL .


UPDATE : 26 AUG 2023

Assalammualaikum ! Anda tak cukup masa buat exam ? Saya disini untuk memberi bantuan . Sekarang tengah musim exam bukan?

Saya boleh bantu anda menyempurnakan tugasan anda dengan sekelip mata, last minute ke, nak minggu depan ke, all in ya.

Saya berpengalaman dari tahun 2016 sehingga kini. Harga saya masih below market dan mampu milik, installment 3x pun ada!

No scam, you can save my num and see my DP. i have no team, lone ranger gais.

WHATSAPP NURULASSIGNMENT


BOLEH LIHAT LIVE UPDATE MELALUI INSTAGRAM, KLIK SINI ! INSTAGRAM NURULASSIGNMENT



Wednesday, October 26, 2011

Tips : Lets study the tutorial.

credit : terlupa saya amek kat mana.sorry.=='
assalammualaikum semua.Saya ni sibuk buat freethings, entah cantek entah takk, saje je.Mengisi masa lapang.Suke edit gambar.:)
Hari ni aku terfikir nak post entry nih sebab kebanyakan kawan kawan aku tak berapa faham tentang tutorial dan coding.So aku just sharing ilmu yang tak seberapa nih, kalau tak dikongsi, lesaplah iaa..

Apa itu tutorial?

Kebanyakan blog yang cantek cantek mesti ada tutorial kann? Blog aku biasa je. Selalunya blogger yang tak berapa reti pasal blog ni, mesti ingat it just a text, actually korang, text tu ade link.Kalau korang klik, korang akan pergi ke page tuhh.Fahamm takk? Contohnya TUTO , korang klik perkataan TUTO tuh, ha, fahamm kann? 

Tuto ni ajar blogger cara-cara mencantekkan blog.Korang mesti nak blog cantekk kann? So followlah blog yang ada TUTO.Kalau pandai cara gunanya, canteklah.Be creative.Yaww.Ade banyak blog yang ada banyak tutorial.Contohnya, > her <.> her <.> her <.They all hebat hebat taw.I ni je yang biase jerr...Kalau korang nak explore coding, korang kenalh klik satu satu.Some of them detail, some of them are not.So korang kenalah merajinkan diri sendiri.Bukan susah pun.Demi blog tercinta..

No comments: