HOME . FEEDBACK / TESTIMONI CLIENT . UPAH ASSIGNMENT . TUTORIAL .


UPDATE : 26 AUG 2023

Assalammualaikum ! Anda tak cukup masa buat exam ? Saya disini untuk memberi bantuan . Sekarang tengah musim exam bukan?

Saya boleh bantu anda menyempurnakan tugasan anda dengan sekelip mata, last minute ke, nak minggu depan ke, all in ya.

Saya berpengalaman dari tahun 2016 sehingga kini. Harga saya masih below market dan mampu milik, installment 3x pun ada!

No scam, you can save my num and see my DP. i have no team, lone ranger gais.

WHATSAPP NURULASSIGNMENT


BOLEH LIHAT LIVE UPDATE MELALUI INSTAGRAM, KLIK SINI ! INSTAGRAM NURULASSIGNMENT



Friday, December 16, 2011

Tutorial : Disabled right click with Alert.



Assalammualaikum
Hello peeps .Annyeong chinggue.Hari ni nak wat tutorial lagi, as usual tutorial nih dah ramai orang buat but as usual aku nih ha terkedek kedek nak bagi tuto tuk korang.Huhu, tak kesahlah, kalau rasa nak ikut, kalau tak nak takpe, sokay babes.:)

Log In | Design | Add a Gadget | HTML/Javascript | Pastekan code di bawah 
<script language=javascript>
<!-- http://www.hdyhdyh.blogspot.com -->
    var message = "Muahh, lets try whos better.";
    function rtclickcheck(keyp){ if (navigator.appName == "Netscape" && keyp.which == 3){    alert(message); return false; }
    if (navigator.appVersion.indexOf("MSIE") != -1 && event.button == 2) {    alert(message);     return false; } }
    document.onmousedown = rtclickcheck;
</script>

Okeyh bahagian yang aku boldkan tuh, boleh lah ditukar dengan ayat manja korang, jangan lupa membelai mesra readers korang.:) Have a nice night.

No comments: