Friday, September 2, 2011

Tutorial : Border Comments.

 
Aku tak buat tuto macam Mommy Pinky keyh.Aku buat tuto ni setelah digerodek.Kalau korang nak tau gimana rupanya, korang viewlah mana mana post aku yang ada comment, ha, macam tulah rupanya.Aku nak borderkan bahagian comment jeh.So here we go.

control+F
search #comments-block dd p {
background: url(http://1.bp.blogspot.com/-5_vjfFT-1WE/TmDwBjlKSNI/AAAAAAAAAwQ/Xyu-1gPv79M/s1600/smile4.png) repeat top left;
border: 2px solid #DA81F5;
-moz-border-radius: 35px;
border-radius: 35px;
}
sukasuki koranglah.:)
Boleh tukar.kat photobucket ke ape ke?
Pun boleh tukar, kat sini
Pun boleh tukar kat sini

2 comments:

Kaori Hidayah ♥ said...

ha, macam ni lah, so takdelah mate korang juling cari hehe

Anonymous said...

soma online buy some plant - where to buy soma underwear